måndag 29 augusti 2011

Kväller igen

O så börjar den här dagen gå mot sitt slut återigen.
En hel del har jag hunnit med idag, dock ingen promenad än. Men den tänkte jag ta senare ikväll, eller så tar jag det bara lugnt. Har inte bestämt mig ännu :-)

Jag tog cykeln ner till stan idag, skuulle ju handla lite ätbart på vägen hem så tyckte att det var smidigast så. Har ju en utomordentligt bra cykelkorg att ha saker i. Väl på stan så strosade jag runt en stund, köpte en till doppresent till Saga, bokade klipptid till torsdag och sen var det äntligen dags att ta bort aggrafferna!!
Underbara känsla!
Jag kommer att lägga upp bilder någon dag framöver, ska låta dem vila lite idag. Nytejpade och fina ärr, nästan helt läkta :-)

När jag var klar på vårdis började det regna, så jag tog en sväng och gluttade i affärer, handlade på Hemköp och sedan cyklade jag hem.
Ikväll ska min man få ryggbiff med potatisgratäng och sallad...ja när han väl kommer hem alltså. För det har han inte gjort än!

Fick ett roligt mail om utbildningar/studiebesök med Lottakåren idag. Så det har jag anmält mig till med. Jag saknar mina grönkläder! Skulle ju gått vidare inom utbildningarna i somras, men blev ju inte så då jag började nytt jobb. Men nästa sommar, då är det tjänstledigt i två veckor för att läsa vidare. Ledningsstöd är den utbildningen som det lutar åt just nu! Spännande!

Jaa nää jaa, vad göra nu då?
Äta kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar